duminică, 31 iulie 2016

S. 04, Ep. 3: "Arad -Tarnava de Cris(150km) 29-30 iulie 2016

Traseul asta l-am visat  de vreo3 ani incoace... Luni am hotarat sa il duc la bun sfarsit!
Tovaras de drum a fost Filipescu Marius, cu care am mai avut o incercare acum vreo 3 saptamani prin M-tii Sureanu, dar ploaia ne-a stricat tot planul...
Asadar, am incalecat vineri seara la ora 19 din fata magazinului "Racing Bike Pro" din Arad.
Palatul Bohus din Siria. in 1838 a inceput construtia palatului.

Apusul vazut de la intrarea in Pancota


Ineu. O bine-meritata pauza la o terasa din centrul orasului. 

Zorii zilei ne-au surprins pe urcarea spre Sortoc





Un selphy inainte de ultima coborare pana la destinatie


Casa parinteasca din Tarnava de Cris

Brad  <-  _  ->  Varfurile

Duminica, inainte de plecarea spre Arad, am aprins focul la gratar sa pregatim pranzul. Bineinteles, berea este nelipsita pe canicula asta! 


Virsli cum numai in zona Bradului gasesti

O palinca de casa, virsli, si multa umbra.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu